Nu är vi hemma!

Hallohallo!
Någon som saknat oss? Idag har vi alltså kommit hem från Finland efter att ha varit där i ungefär en vecka. Vi har haft det bra och egentligen inte gjort så mycket speciellt. Berättar väl lite sen om jag kommer på något kul.

Har inte tagit så jättemycket bilder heller men lite kanske jag kan bjuda på.


Huset vi bodde i




Kasper testar en stol i Mannerheims hus


Bakom allt detta bagage satt jag, Fredik och Kasper med min mammas kille som chaufför längst fram och min mamma

Så märker jag ju nu att vi glömt fota när vi var i Helsingfors :P Vi var ju där från fredag tills igår när vi åkte hem och bodde på fint hotell och gick runt på stan och åkte till Sveaborg med min morbror och hans tjej :)

Vi har inte shoppat så mycket som jag trodde att vi skulle göra. Men min mamma har köpt lite grejer till Kasper och så fick han lite från min mormor också.
Lite grejer köpte jag förstås till honom :P Dock är inte allt fotat.


Lite av leksakerna han fått
Bakom ligger en klädhög med kläder från mitt efterlängtade Ellos :P Har fotat de kläderna och
de dyker upp i ett senare inlägg med andra saker som Kasper fått.

Till mig själv köpte jag en ny parfym på båten imorse



Hörs mer sen!

P.S. Svarar på kommentarer senare

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Välkommen hem! Vi har varit i Sthlm över helgen, allltid något :)

2009-08-09 @ 22:19:41
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0