Min personliga jeanshandlare

Även fast Madde mådde lite kasst gick vi ut en sväng. Skönt det, fick ju nästan Maddeabstinens :P Haha. Hon hade betällt ett par jättesnygga jeans som hon tyvärr inte kunde ha. Så hon gav dem till mig :D Saken är den att jag hatar att köpa nya byxor, finns aldrig någonting som passar! Men det här är andra paret jeans som jag får av Madde eftersom hon inte kan ha dom. Hon får helt enkelt bli min personliga jeanshandlare. Men den här gången ska jag faktiskt betala dig för dom! Sen så måste jag ju i och för sig kapa av halva benen eftersom jag är så himla kort :P Men så är det ju med alla byxor jag köper.

Kommentarer
Postat av: Mamman till lilla farbror Melker.

Haha du är så söööt :D!

2009-08-24 @ 17:38:23
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0