Jag saknar dig min älskling!

Jag tänkte ta och klaga lite nu faktiskt. Jag saknar min älskling så sjukt mycket, alltså min kära man! Han jobbar så himla mycket så att det känns som att vi aldrig hinner ses. I fredags kom han hem vid halv åtta som vanligt så då hade vi några timmar med varandra på kvällen. Men nu så har han jobbat heldagar lördag och söndag och inte kommit hem förrän midnatt.. Då har jag fått träffa honom i typ tio minuter under tiden han slängt i sig några mackor och sen är det ju dags att sova. Trots en sån där lång helg så börjar han jobba klockan åtta idag och kommer hem som vanligt runt halv åtta på kvällen.. Ja då har man väl någon timme där på kvällen igen. Jaha och sen då? Ja sen jobbar han heldag tisdag, torsdag och fredag.. Alltså får jag inte träffa honom speciellt mycket då heller :( Får se framemot att han är ledig i helgen, dock så är vi redan bortplanerade på lördag.. Sen så jobbar han hela nästa vecka igen, två eller tre hela dagar och annars kommer han hem vid halv åtta. Förstår ni att jag saknar honom? Ni som får mer tid till varandra är så lyckligt lottade! Jag önskar att min älskling också hade ett jobb som inte innebar kvällar och helger.. Saknar ju honom så!
Efter den här veckans och nästa veckas jobb ska det bli underbart! Då far vi iväg en vecka, vi ska till Egypten och det får bli våran smekmånad. Ser så sjukt mycket framemot det!

Älskling, jag saknar dig och älskar dig över allt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0