Jag överlevde

Jag överlevde besöket på sjukhuset och är hemma igen. Lyckades dessutom shoppa till mig två nya tröjor och en jacka till Kasper. Måste tacka Jenni och Ari så sjukt mycket för att ni ställde upp idag och var med Kasper under tiden!

Jag har så många fina vänner, många som ställer upp och hjälper när det behövs. Och jag är så evigt tacksam för det!
Mina vänner sitter kattvakt en hel vecka när jag är på semester, passar Kasper när jag måste till läkaren, får mig att skratta och må bra. Tack alla ni underbara vänner!
Vet inte om jag sagt det, men har lyckats fixa kattvakt till den veckan vi är i Egypten. Min kära Jenni tar hand om katten och lägenheten den veckan. Tack så jättemycket!

Ikväll blir det mys med tjejerna eftersom Fredrik jobbar kväll IGEN! Tyvärr så kunde inte Ica komma eftersom hon kände sig sjuk, så hon skulle hem och sova.
Min feber är väl sådär, jag är ju en sån som oftast inte bryr mig om min feber utan försöker leva som att den inte existerar.

Nu ska jag beundra mina nya tröjor och leka med min käraste bebis!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag ställer alltid upp... d vet du :)

2009-08-26 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0