Hej sega dag

Fredrik åkte till jobbet för inte så länge sen vilket betyder att han jobbar heldag idag, han kommer inte hem förrän vid midnatt. Det blir alltså en ensam dag för mig och Kasper. Jag tänkte faktiskt försöka mig på en sak som inte händer speciellt ofta. Vi ska nämligen vara hemma hela dagen bara vi två. Har nästan lite ångest över att behöva sitta inne hela dagen och fick nästan lite ont i magen när Fredrik gick. Hade jag fått välja så hade jag ju gärna haft honom hemma idag och myst hela dagen med hela familjen.
Jag har i allafall lite planer för vad jag ska försöka sysselsätta mig med här hemma. Ska sy påslakan till Kasper, fixa med hans babyböcker, kanske baka bröd och så köpte jag en tidning igår som jag tänkte sitta och läsa. Kommer just nu dock inte ihåg vad det var för tidning :P
Det tråkigaste blir ju sen när Kasper har gått och lagt sig, då har man nästan fyra timmar kvar tills Fredrik kommer hem.
Ska jag vara helt ärlig så hade jag nog inte orkat göra så mycket annat idag heller, har nämligen mensvärk och mår inte alls som jag brukar. Ska jag bli sjuk så vill jag bli det nu eftersom det nu bara är två veckor kvar till Egypten!
Tror att det är skönt för även Kasper att bara vara hemma idag, han verkar lite seg han också stackarn.


Kasper med två av sina nya leksaker som han fick när vi var på Ikea i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0