Här ska det slås rekord

God kväll god kväll!
Idag fick Kasper tydligen för sig att han skulle slå rekord i att vara vaken. Han har inte sovit en enda blund sen han gick upp vid halv åtta imorse. Visst kan det vara mysigt och så men mår man som jag mått idag så hade man kanske hoppats på att han skulle tagit en liten tupplur i allafall. Och på grund av Kaspers nya upplägg på dagen idag så har jag väl inte fått så mycket gjort av det som jag skulle göra. Har hunnit sy två påslakan och betalat räkningar i allafall. Ska väl tillbringa kvällen med att läsa i Solo-tidningen jag köpte och sen pyssla lite med Kaspers babyböcker och fylla i lite och kolla vilka bilder som ska framkallas.
Förhoppningsvist så har han somnat nu, och detta betyder att det inte blev något nytt rekord. Kommer nämligen ihåg när han var vaken från 07.00 till 23.00 en dag när han var runt fyra månader. Jag hoppas att rekordet inte slås ikväll, han kan gärna vänta med det i några år :P


Bilden är tagen av Madde tidigare i veckan när vi var hemma hos dem och Kasper testade och blev kär i Melkers hoppgunga, tur för honom att jag är så snäll att han nu fått en egen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0