God natt!

Det har varit en tuff dag idag känner jag i kroppen. Snälla som vi är så hängde vi med Madde och Melker till sjukhuset för Melkers skenor. Det var kul att hänga med och se och höra lite om skenorna. Kul att höra hur bra de tyckte att det blivit. Efter sjukhusbesöket gick vi runt i lite affärer innan vi åkte hem. Väl hemma upptäckte jag att Kasper hade feber, efter ett samtal med sjukvårdsupplysningen som tyckte att Kasper skulle vila och dricka något varmt så fick jag hjälp av min mamma som var snäll och gick och handlade sån där saft för bebisar. Den värmde jag lite i micron och gav Kasper. Snäll som min mamma är så köpte hon med en pizza till mig så jag fick middag. Kasper har haft svårt att sova nu ikväll stackarn. Snart kommer Fredrik hem från jobbet och då ska jag äntligen sova! Om Kasper vaknar inatt får Fredrik ta honom, han sov ju faktiskt till halv två idag.. Lycko. Själv så fick man ju bara 3,5 timme sömn förra natten så inatt ska jag njuta av varje minut! God natt och hoppas ni sover gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0