God kväll

Dagens planer blev lite andra än vad som först var planerat. Eftersom Fredrik började jobba först 16 idag så tänkte jag att jag och Kasper lika gärna kunde vara hemma eftersom Fredrik skulle åka först strax innan 15. Men så plötsligt fick jag något konstigt sug och kände att jag var tvungen att få shoppa! Och så snäll och underbar som min älskade man är så sa han att om jag ville så kunde vi åka och shoppa innan han börjar jobba. Dock så kändes det lite elakt att dra med honom på en shoppingrunda innan jobbet. Men tillslut så åkte vi till Kista (han jobbar ju där) och kom dit två timmar innan han skulle börja jobba. Så då hann jag shoppa lite och bjuda älsklingen min på mat :)
När Fredrik börjat jobba smsade jag Emma och frågade om hon hade lust att möta mig i Sollentuna och gå runt i centrumnet där efter att hon slutat jobba. Och eftersom hon slutade 16 så tajmade det alldeles utmärkt. Jag trodde att centrumet skulle vara lite mer färdigt än vad det var, det var inte många affärer att hurra för :P Man vi lyckades ändå göra av med pengar. Skönt också att man fick sällskap hem på tåget sen!
Från mina två shoppingrundor lyckades jag få med mig två tröjor, en kjol, strumpor, bh och leggings.

Det jag egentligen var ute efter idag var en jeanskjol, men det hittade jag inte. Fick därför en idé om att jag skulle göra en kjol av ett par jeans som jag hade hemma och som var trasiga i skrevet. Sagt och gjort! Nu ett antal timmar senare så har jag en jeanskjol! Och jag blev faktiskt väldigt nöjd! Det var lite pilligt och kämpigt just för att de var så slitna i skrevet, men nöjd är jag som sagt :) Passade även på att korta ner de två par jeans som jag fått av Madde. Massa nya plagg för mig att använda idag alltså!

Igår beställde jag saker från Gina tricot, är djupt besviken! Jag betalade allting direkt när jag beställde eftersom man tydligen skulle göra det. Men när jag idag öppnar paketet så ser jag att en vara fattades och att de bara hade skrivit att den inte skulle levereras. Jaha, mina pengar då? Har i allafall skickat iväg ett mail till dom och undrat hur det blir.

Nu ska jag surfa runt lite mer innan Fredrik kommer hem från jobbet och det blir sovdags.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0