Fredag idag igen

Hej på er alla!
Angående det att jag skulle pausa, det var ju inte helt menat som en seriös bloggpaus men behövde ta ett brake från vissa saker. Bloggen började kännas som ett måste och som att allting jag gjorde stämplades upp här och att jag inte fick någon privatliv alls. Fast ändå så var det ju inte så, jag delar ju absolut inte med mig om allt här i bloggen. Men vi gör så att jag skriver när jag känner för det, men det ska inte vara lika mycket ett måste som jag tidigare känt.

I tisdags hade jag mina söta flickor här på kvällen, tyvärr så saknades Anna så det var lite tråkigt. Vi snackade massa skit som vanligt bara :)

I onsdags hade jag en sjukt rolig dag med Madde och våra pojkar på Stinsen, det var ett under att Madde vissa gånger inte smällde till mig med tanke på hur bråkig jag var mot henne :P Men den dagen var toppen, precis vad jag behövde.

Igår fixade vi lite här hemma eftersom Fredrik var hemma. Kul att fixa lite nytt hemma och fräscha till när det snart är en ny årstid. Eller hur Madde? ;)

Idag har vi varit med Kaspers gudmor och hennes kille. Vi satt här hemma och snackade skit, åt massa gott och umgicks bara :)
Nu så sover Kasper och jag har tid att sitta här, Fredrik jobbar kväll så han kommer inte hem förrän vid midnatt.

Kasper mår bra, massa tänder som invaderar hans mun bara :P

Imorgon åker vi ner till Tidaholm (det blir en lååång bilresa, tio timmar fram och tillbaka) för att hälsa på Fredriks syrra som fyller år och precis flyttat dit ner. Vi blir hämtade av Fredriks pappa runt 8 på morgonen. Har köpt en tidning för att ha någonting att underhålla mig med i bilen.

Nu är det dessutom bara tre veckor och två dagar tills vi åker till Egypten, helt sjukt osannolikt. Har verkligen inte förstått det än.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll och helg så hörs vi när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0