En sån där dröm..

Inatt hade jag en sån där dröm igen. Det var ett tag sen men de kommer lite då och då. Samtidigt som de drömmarna är så mysiga och underbara så vill jag inte ha dem. Fast ändå så vill jag. Morgonen efter de drömmarna blir oftast konstiga, jag blir väldigt tankspridd och borta. Usch, men ändå inte.

Idag åkte jag och Kasper hem till Jenni, hon som är Kaspers gudmor. Fredrik har jobbat heldag idag igen och är nu på väg hem från jobbet så jag och Kasper kunde ju då lika gärna åka iväg hela dagen. Vi kom inte hem förrän efter 21 och då var det bara att sätta på pyjamas på lillen och sedan ner i sängen.

Vi gjorde inte så värst mycket hemma hos Jenni, umgicks med hennes mormor och kollade på friidrotts VM. Kasper fick en mjukisanka av Jennis mormor och blev helt kär i den och låg och lekte med den på golvet.

Känner att det här inlägget blir väldigt konstigt skrivet, men jag är så sjukt trött att hjärnan inte hänger med alls.

Nu ska jag sitta här och slöa tills Fredrik kommer hem så att jag kan gå och sova sen! Imorgon är ju en ny vecka och som vanligt har vi lite planer i allafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0