Den bästa av dom bästa

Jag måste bara säga att min katt är bäst. Hon vet att hon kan få tyst på Kasper genom att han ser henne, och det underbara är att hon använder sin underbara förmåga! Hon är en alldeles utmärkt liten barnvakt. Vissa gånger när man försöker laga mat eller göra någonting annat väldigt viktigt då man inte riktigt har tid att försöka underhålla sin minitok hela tiden så är det helt perfekt att ha sin älskade kisse där! Idag när jag stod och lagade mat och bakade kanelbullar samtidigt så blev Kasper plötsligt väldigt uttråkad där på golvet när han lekte, men så kom min räddare. Katten ställde sig framför honom, kollade på honom, rörde sig lite, rullade runt och sånt och Kasper skrattade och skrattade. Han skrattade så mycket att han nästan tappade andan. När jag sedan var klar och vi skulle äta så gick katten därifrån för att själv äta lite och vila efter att ha varit barnvakt.
Tack älskade underbara katt!

Om ni undrar vad jag gör om dagarna nu när bloggandet blivit dåligt så kan jag ju avslöja att vi umgås mycket med Madde och Melker och vi njuter för fullt! Vi har det så sjukt underbart tillsammans.
Och om ni vill veta vad vi pysslar med så kan ni ju alltid läsa Maddes blogg och se alla heta bilder :P
Kan ju avslöja att vi idag tog en innedag och gjorde världens finaste morotskaka! Såg ut som en gigantisk pepparkaka med glasyr på och smakade helt underbart!

Förresten, imorgon blir det äntligen Ikea!

Nu: Åter till pysslandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0