Bara jag som är lycklig..?

Känns som att överallt man läser så skriver folk om hur deprimerade de känner sig på grund av att hösten är på väg.. Är det bara jag som faktiskt njuter? Jag blir så glad varje morgon när jag ser att det är höstväder ute. Jag älskar hösten, jag älskar höstkläderna och att slippa värmen. Ja, jag är inte ett stort fan av värmen. Men visst går det bra lite under sommaren, men sen vill ha fort ha min favorit årstid. Hösten!
Ni kan ju alltså gissa att jag är glad över vädret idag :)

Idag är Fredrik äntligen ledig, dock bara en dag men man får väl vara glad för det lilla :) Dagen ska vi därför ägna åt att åka till Arlanda och växla pengar och sedan åka och storhandla. Idag får vi skjuts hem från storhandlingen, så det är skönt :)

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Jo jag älskar hösten! Frisk luft, inga mygg och mys i soffan med tända ljus!



Ja han lyckas ju ofta ramla precis bredvid kuddarna ibland men det är ju en matta plus en filt på golvet men det blir ju lite grin ändå men inga skador direkt :)

2009-08-26 @ 11:33:29
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0