Åh..

Feber och världens mensvärk. Fortfarande. Den här mensvärken har dödat mig sen i fredags..
Jag som ska iväg på något väldigt viktigt idag, inget jag pratar mer om i bloggen. Uppdaterar jag inte mer så dog jag väl på kuppen, det handlar ju trots allt om sjukhus. Som tur är så får jag sällskap av min trognaste Jenni som ska passa Kasper utanför under tiden. Tack så jättemycket!

Nu ska jag snart knarka med en Ipren och två Alvedon, och eftersom jag inte tål de tabletterna så kanske jag slipper mensvärken och mår hemskt utav tabletterna istället? En bra plan..

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Stackars Laura :( Hoppas att det går över snart...

2009-08-25 @ 21:28:29
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0