Påskafton och resor

Idag har vi haft en underbar familjedag. Jag och älsklingen lagade påskmiddag tillsammans och det blev sjukt mycket mat. Inte ätit såhär sen jag vet inte hur länge :P

Alla i familjen fick ett påskägg, eller jag och Fredrik delar :P Kasper fick en bitring i sitt ägg och katten fick mat (hon älskar att få påskägg) och så har jag och Fredrik gemensam godis i ett påskägg.

Imorgon ska vi upp nångång efter 4 på morgonen, usch så tidigt! Och varför så tidigt? Jo eftersom vi lämnar landet imorrn. Blir hejdå Sverige. Ni får väl fundera på vart vi försvinner och när vi kommer hem ;)

Fortsatt trevlig påsk!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Spännande! Trevlig resa!

2009-04-11 @ 21:28:08
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0