Morgonbesök

Igår kväll så hade jag Anna, Kakan och Oskar här på besök. Fick en present av Anna och blev riktigt glad :D Eftersom jag samlar på gummiankor så tänker Anna alltid på mig när hon ser gummiankor, och nu hade hon hittat en gummianksfamilj som jag då fick igår. Riktigt gullig. Tack gumman, det värmde verkligen!
Vi satt och kollade när Kakan svängde loss med rumpan på Wii fit och när Anna försökte lära sig backhoppning. Och så tror jag att Kasper fått sin första förälskelse, nämligen Anna :P

Imorse gick jag upp 7, då ville Kasper äta och när jag la honom så kunde jag inte somna om själv så då var det ju lika bra att gå upp. Och redan 8.30 så fick jag besök av Madde :) De har ju fått tillgång till sin nya lägenhet idag som ligger på samma gård som vi bor på så hon undrade om hon kunde komma förbi när hennes kille skulle fixa en grej. Så då gjorde hon mig sällskap i nästan två timmar :) Alltid lika kul. Och kommer bli riktigt skönt att hon bor på samma gata som vi.

Resten av dagens planer är inte helt planerade än, det enda jag vet är att när Kasper har ätit snart så ska vi efter det gå ut på en promenad och samtidigt svänga förbi Ica för att köpa bröd och juice. Fredrik kommer ju hem redan 15 idag, känns lite konstigt. Tycker dock riktigt synd om honom, han slutade 22.30 igår och kom hem strax innan midnatt och skulle upp klockan 4 idag för att jobba. Hur orkar han? Usch usch. Duktig är han i allafall.

Som ni säkert märkt så har jag inte lika mycket tid/ork att lägga ner så mycket tid på bloggen som jag gjorde förut, men detta beror på att jag rätt sällan sitter vid datorn. Nu är våren på väg och Kasper växer så vi vill gärna vara ute mycket. Och då hamnar bloggen lite i kläm eftersom när jag är hemma så finns det ju massa grejer här hemma att fixa. Så just nu så kan jag tänka mig att bloggen inte är så speciellt intressant att läsa eftersom det bara står vad vi gör under dagarna. Men eftersom jag inte alltid hinner prata så jättemycket med alla mina kompisar så är det ett bra sätt för dem att veta vad som pågår. Vet ju att en del läser :)

Ha en mysig dag och se till att inte bli lurade!

Kommentarer
Postat av: Kaspers kärlek ;)

Jag tänker inte bli lurad! Men jag kanske lurar någon annan;)

Tack för igår! Va riktigt skoj^^ Borde ju ses oftare!

Kul att du gillade ankorna;)



Ha en jättebra dag! puss o kram!

2009-04-01 @ 11:51:32
Postat av: Jenni

Bloggen e fortf lika intressann som förut :))

2009-04-01 @ 20:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0