Massa ursäkter

Ja.. Som ni ser så ligger bloggen lite bortglömd just nu. Ber så hemskt mycket om ursäkt, men saken är den att jag knappt sitter vid datorn längre. Men nu så kollade jag och såg att jag fått flera kommentarer från helt okända människor, och då blir det plötsligt lite roligare att blogga igen. Fast egentligen så ligger ju bloggtorksorsaken på att jag som sagt aldrig sitter vid datorn. Och så skulle nog inte mina inlägg bli så världsspäänande, det är ganska mycket samma sak om dagarna. De senaste dagarna har vi varit ute så gott som hela tiden och njutit av det fina vädret. Vi har tagit massa promander och umgåtts med folk. Jenni sov över här i helgen och vi hade två utedagar och igår var jag hemma hos Madde och dreglade över hennes nya lägenhet och käkade lunch där.

Vi var även på BVC igår för mätning och vägning. Allt såg riktigt bra ut och min lillgubbe följer kurvan riktigt fint! Duktig pojke :) Nästa gång vi ska dit så ska Kasper få sitt fem månaders vaccin, får hoppas att han inte blir sjuk igen min käraste.

Idag hämtade jag ut mitt nya leg på banken, gift som man är nu så bytte man ju namn och då behövdes ju nytt leg förstås.

Det känns lite tråkigt att man är lite off med bloggen, har ju köpt massa nya fina saker som jag egentligen borde fota och lägga upp här på bloggen. Kasper fick ju även ett bokpaket från Goboken förra veckan. Det jag tycker om med Goboken är att böckerna är åldersanpassade så då kan man sitta och läsa dem med en bebis. Jag och Kasper försöker hinna läsa minst en bok per dag (de har ju bara typ fyra sidor). Men han tycker att det är kul och sitter och skrattar.

Idag har jag och Kasper även varit hos min mamma som fyllde år igår, och eftersom hennes kille fyller år imorgon så fick det en gemensam present. Och snäll som jag är så köpte jag en sak från liveit.se. Rekommenderar verkligen den sidan, jag och Fredrik fick en upplevelse därifrån förra året när vi fyllde år. Så min mamma och hennes kille kommer få gå på vinprovning för två. Eftersom hennes kille fyller 50 så ville jag ge en fin present.

Jag ska försöka uppdatera bloggen lite då och då så tycker absolut att ni ska hänga kvar :) Men det fina vädret gör ju att man inte har lust att sitta inne vid datorn. Ska försöka fixa bloggen från mobilen så kanske jag kan blogga så lite då och då också. Och tyvärr blir det här ett bildlöst inlägg.. Men text fick ni i allafall.
Och jag blir ju piggare till att blogga ju fler kommentarer jag får *blink blink*.

Ha det underbart i det fina vädret så hörs vi snart igen!

Bjudet förresten på en bild ändå.


Sitter i vagnen hemma hos mormor.


Kommentarer
Postat av: leeloo

vilken snygging!

2009-04-07 @ 22:24:20
Postat av: Amanda

Vilka goa bebiskinder!!

2009-04-07 @ 23:05:39
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Ruby och Milo

hehe tack. han ser så go å rund ut din:) nu värkar magen må bättre nu när vi börjat med pruttdropparna till varje måltid:)

2009-04-08 @ 08:15:30
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fan du, den sidan var riktigt bra!! :D

2009-04-08 @ 08:22:57
URL: http://emeliesbaby.blogg.se/
Postat av: Madde

Du är snäll du gummisnodd :)

Pratade lite med Seth igår när vi gick och la oss, och då sa jag att han får fasiken följa med i framtiden.. För jag kan typ inte vara ärlig längre, om någon jävla människa på förlossningen säger nått håller jag typ bara med och sen börjar jag stortjuta. Och det kommer man ju inte så långt på? Fattar inte att dom inte kan gå mer på det psykiska i ett sånt här tillfälle, utan dom går bara efter vad proverna visar och sen får man åka hem liksom :( MEn tack för att du finns här.. Du är en underbar vän!

2009-04-08 @ 09:57:48
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0