Massa spring fram och tillbaka

Vid 10-tiden började jag och Kasper att vandra ner med Erica och Loke till centrum där Erica skulle pierca sig och så käkade vi lunch. Men när hon skulle pierca sig sa de att de inte hade tid förrän vid 17. Så vi spenderade någon timme nere i centrum och stötte på Madde också så jag fick känna lite på hennes mage :D Den är hård! Så gick vi hem och tog en lite längre väg så passade jag och Kasper på att gå en promenad på vägen hem från affären också. Väl hemma diskade jag och så satt jag och Kasper och läste en bok innan han skulle ha mat.
Lite över halv fem ringer Erica och vill få ner mig till centrum igen. Och eftersom jag planerade att gå på promenad igen så kunde jag lika gärna hänga med henne igen :P Hon hade ringt ner till tatueringsstället och då sa de att de hade drop-in och att piercaren hade haft tid hela dagen. Unda varför de sa att hon skulle komma tillbaka 17 då? Väl där nere så gick hon in till piercaren och jag väntade utanför med gossarna. Ut kommer hon utan piercing och då har de sagt till henne att hon får komma tillbaka imorgon mellan 10-15. Suck! Helt sjukt. Igår var hon liksom där och då sa de att hon kunde komma vilken tid som helst idag eftersom de hade drop-in. Och när vi var där strax innan 11 bad de henne komma tillbaka 17, när hon ringer dit halv fem säger personen i telefonen att man inte behöver någon tid eftersom de har drop-in hela dagen och då sa Erica att hon var där tidigare under dagen och hade då inte fått hjälp. De tyckte personen i telefonen lät konstigt så hon kunde komma ner nu. Väl där nere får hon höra att hon får vänta till imorrn eftersom de inte har någon drop-in nu. Kan de liksom bestämma sig?
Jag klagar i och för sig inte, jag har haft sällskap så gott som hela dagen och har fått vara ute i det fina vädret och promenerat sjukt mycket. Fick ju även mumsa i mig sushi när vi var på lunchbuffé på kinan. Där var det verkligen ingen bra kundbemötande! En av dem som skulle fylla på maten var jättestressad och puttade på alla och verkade tycka det var riktigt hemskt när vi kom dit med barnvagnar. En annan man som jobbade där bad honom ta det lungt eftersom han var dryg mot kunderna.

Nu sitter jag i allafall här hemma och ska mysa med gubben min (den äldre, alltså Fredrik) resten av kvällen.
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggen, eftersom jag inte hinner lägga ner så mycket mer tid än att fort skriva vad vi gjort om dagarna så vet jag inte om jag kommer fortsätta. Jag hinner aldrig fota allt jag köper och hinner inte lägga upp bilder överhuvudtaget. Jag kommer absolut inte lägga ner bloggen, jag tycker om min blogg men kanske ska ta en paus. Eller så får ni helt enkelt tåla att inläggen är sånna här då jag bara berättar om våran dag helt så här tråkigt?

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0