Hej hej hallå!

Idag är det då Skärtorsdag, och vad detta innebär har jag inte så mycket kunskap om. Jag och Kasper har i allafall spenderat dagen med att gå till Eurostop, det var faktiskt riktigt skönt. Dit tog det 1 timme och 20 minuter att gå och hem tog det tio minuter längre tid. Antagligen för att jag ett x antal gånger behövde stanna för att stoppa in nappen i munnen på min Miniman. Väl i Eurostop så handlade vi lite, Kasper fick lite nya kläder och så köpte jag spännande till hans påskägg. Passade även på att handla lite påskmat som vi ska äta på lördag. Tråkigt nog så är både min och Fredriks familj bortresta så vi får nog sitta och käka påskmiddag för oss själva. Hade ju varit ganska mysigt om man hade varit några fler åtminstone :P

Vädret idag har väl inte varit det bästa, men jag klagar absolut inte eftersom vi har haft så många fina soliga dagar nu i veckan. Fast det duggade lite så var det skönt att gå så långt, och Kasper älskar ju att åka i vagnen.

Igår så fick Fredrik för sig att han skulle snagga sig och i början gick det väl inte helt bra. Trimmern som han hade orkade inte md hans tjocka hår så den kapade bara av tofsar lite här och där. Så ni kan ju tänka er hur ojämt det blev :P Men som tur var så kom jag på att Robin brukar gå snaggad och tänkte då att han borde ha en trimmer, och det hade han ju som tur var så den fick Fredrik låna. Men slutresultatet blev i allafall bra fast det känns lite ovant att se. Kasper reagerade jättemycket när Fredrik gick fram till honom, stackarn såg så fundersam ut.


Min älskade idag

Nu ska vi ta och läsa en bok här hemma innan lillen ska äta.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ullis

du borde lägga upp en bild på fredrik :P Har svårt att se mig honom snaggad :P

Och duktig att gå till eurostop :)

2009-04-10 @ 00:30:58
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0