Fy fan vad jag är ball!!

Nu kanske ni undrar varför jag ger mig själv så himla mycket kärlek med rubriken :P Men när jag nyss loggade in på msn hade jag fått ett nytt mail.. Från Hyresgästföreningen.. Och hur coolt är inte det? Är ju medlem där så ja.. Shit.. Undra hur gammal jag egentligen är :P

Kom precis hem från pappa och ska snart betala hans räkningar. För er som inte vet så är jag hans godeman, och ska därför ta hand om hans räkningar varje månad.

Riktigt höstväder idag. Blåsigt, kallt och lite regn. Mysigt när man är inne i allafall :)

Till middag blir det korvstroganoff. Ska testa med lite annat recept än vad jag brukar köra :)

Fick första numret av Vi Föräldrar idag. Nån som ringde mig för nån vecka sen från Libero och frågade om jag ville prenumerera på den. 6 nummer för 199 :- och en fleecefilt på köpet. Tyckte det var bra pris så jag gick med på det :)

Usch.. 14-16 november, alltså helgen om två veckor så jobbar älsklingen min 12-22.25 fredag-söndag. Hade tänkt be syrran bo med mig då, men hon är på kryssning. Så.. Nån som kanske vill ha en filmkväll den helgen? Eller hitta på något annat kul?

Så nu blir det att betala räkningar.

Hej!

Kommentarer
Postat av: kakan

jag är upp for it=) film me like

2008-10-30 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0