En ny start

Jaha, då tänkte jag väl ge det här ett nytt försök. Dock med ny adress och allt :)
Kan väl lika gärna köra en presentation så folk får lite kunskap om vem jag är :P

Jag heter Laura, född 1988 så är alltså 20 år. Jag bor tillsammans med min fästman, vi har vart förlovade i snart 2,5 år och bott tillsammans lika länge. Nu väntar lite spännande saker för oss :) I december ska vi nämligen få en liten bebis, och antagligen kommer den här bloggen att bestå om mycket babbel kring det. Men läser du så får du skylle dig själv :D Jag pluggar till undersköterska på distans och blir typ klar i december :)
Annars så gör jag inte så mycket just nu, försöker helt enkelt bara överleva.. Haha. Har ju inte vart den lättaste graviditeten så har fått order om att ta det lungt nu tills bebisen kommer. Längtar så!
Finns nog inte så mycket mer att berätta om mig.

Mitt liv kretsar ju annars runt lite andra personer också. Som typ mina bästa sötnosar som jag försöker träffa så ofta det bara går. Ikväll så blir det mys med Kakan, Ica och Anna :) Och Anna ville ju att vi alla skulle skaffa en gemensam blogg, så får helt enkelt se hur det blir mer det :)

Hade ju blogg för inte så länge sen men la ner den av lite olika orsaker. Så tänkte nu försöka med en ny blogg, och ska försöka göra den här bloggen till det jag vill att den skulle vara då. Alltså att jag känner att jag kan skriva om saker här utan att försöka hålla något tillbaka. Vissa förstår nog inte riktigt vad jag menar.. Haha :P

Det var väl ett fint första inlägg? Hehe. Tänkte publicera den nu och direkt efter skriva ett nytt inlägg. För vissa kan det bli kul att läsa medans det för andra kanske blir väldigt mycket upprepning :P

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0