Vi får se vad som händer..

Just nu, och de senaste dagarna har jag inte orkat med bloggen. I fredags hade jag en underbar filmkväll, i lördags låg jag hemma med hemska smärtor, i söndags var jag med mamma på Eurostop och igår hade jag tid på MVC, och därifrån blev vi skickade till förlossningen. Där gjordes som vanligt en CTG-kurva och så även ett ultraljud. Togs lite prover och så. orkar inte gå in på någonting närmare. Men bebis mår bra och jag mår bra.

Men som sagt, bloggen glider ifrån just nu. Kanske får jag tillbaka inspirationen snart igen. Men på nåt sätt känns det fel att skriva här, börjar kännas som sist jag hade blogg. Men jag kanske kommer tillbaka.
Kanske kommer suget tillbaka redan senare idag, om en vecka eller om en månad. Det återstår att se. Men är trött och utmattad och orkar inte med mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0