Varför är tekniskaprylar så jävla envisa?

Man kanske inte får svära i rubriken..? Skitsamma i så fall :P Aja, är i alla fall irriterad på min gamla dator för att den inte vill samarbeta.. Tänkte låta min mammas kille ha den eftersom den annars bara ligger och dammar.. Men kul att ge en dator som inte fungerar :P Åååh.. Bråkiga grej! Shit.. Nu samarbeta den lite :P

Idag var det som tidigare nämt sushi med Kakan. Alltid lika trevligt :) Efter det var vi på Brödboden och fikade. Tog varsin bakelse och latte. Kanske borde ha fotat för att fresta er.. Men tänker inte på sånt :P Sorry. Sen var Kakan och provade lite kläder. Har man den heta kroppen som hon har så kan de ju va kul :P Haha, nemen hon hittade några riktigt snygga saker och köpte även en fin klänning.. Eller kanske tunika det var.. Sen kom Kakan förbi en stund hos mig innan hon skulle jobba. Hon lekte lite med kisse, och det tyckte kisse var spännande :) Hon verkar ha tillfrisknat :)

Snart ska jag ta och diska och sen laga mat. Det blir alltså kycklinggryta med ris :) Är dock inte alls sugen på det efter att ha ätit lunch idag. Men man kan ju ändå vara snäll mot älsklingen :) Skönt att få ordentlig mat när man jobbat hela dagen.
Efter maten ska jag förska hinna duscha så jag ser lite fräschare utan när folket kommer, mitt hår är ju inte det vackraste :P
Kanske borde nämna att med folket menar jag att Kakan, Anna, Emma och säkert Ica och Robin kommer förbi ikväll. Kakan har simskola så hon jobbar ju här nära :) Så de kommer runt halv åtta som vanligt :P Får jag träffa Emma också. Var ju nån vecka sen sist.
Suck.. Kissnödig.. IGEN! Var där för 20 minuter sen typ.. Bebisen som använder blåsan som trumma antar jag :P

Aja... Var väl allt för nu.

Hej

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha jamen det var ju såå äckligt! Jag skuttade runt och skrek som en idiot och total sanerade diskbänken haha. Fy tusan :P !

2008-11-05 @ 21:10:03
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0