Tomt..

Jadu.. Får väl skriva ett inlägg för Maddes skull i allafall så hon slipper se bilden på glassen :P Jag är helt slut. Kroppen är helt slut och desamma gäller för huvet.. Vaknade vid 9 när älsklingens väckarklocka ringde och låg kvar i sängen till strax innan elva. Jag bara låg där.. Helt död. Orkade verkligen inte gå upp eftersom jag fick en sammandragning så fort jag rörde på mig det minsta.
Igår var bebisen aktiv HELA dagen. Jag kände den heeeeela tiden. Samma sak under de två senaste nätterna. Heeeeela tiden. Ska den inte sova nångång i allafall? Har i allalfall känt mig helt slut i kroppen av att den har full rulle hela tiden. Jag klagar egentligen inte över att den rör sig, det är ju egentligen det bästa som finns. Man uppskattar det mer när man helt plötsligt stått där och inte känt bebisen på ett tag och fått åka in på förlossningen. Så jag klagar inte.. Bara undrar hur den orkar.. Men de senaste dagarna har kroppen inte riktigt vart sig själv. I söndags var jag som att jag hade haft hög feber, bebisen äår aktiv hela tiden och det trycker på som.. Ägget i ett skal... Öööh.. Va? Nej.. Jag förstod inte heller min jämförelse där.. Men trycker på gör det i allafall.

Sen jag gick upp för 1,5 timme sen har jag i allafall hunnit läsa ett kapitel till provet.. Så.. Bara fyra kapitel kvar. Men alldeles strax ska jag kolla på Våra bästa år och efter det ska jag väl läsa ett kapitel till.. Ska försöka läsa alla kapitel idag. Och när det står försöka så förstår man ju att det inte kommer att bli av. Men annars läser jag de imorgon och får nöja mig med det :)

Idag jobbar älsklingen 12-22.25, så han kommer hem först sent. Kanske ska ringa min mamma och se vad hon har för sig så kanske jag går över dit och käkar middag idag, annars så blir det nog lite mat för min del idag. Igår när jag pratade med henne så hade hon vart hemma från jobbet för att hon är sjuk, trodde även hon skulle vara hemma idag. Är ju inte direkt bra att gå till jobbet om man är sjuk när man jobbar med människor. Har glömt att ge henne änglarna som jag fick med i Amelias jultidning, så ska försöka komma ihåg att ge dem.

Fick äntligen hjälp med att hämta ut mitt paket från Ica. Den innehöll älsklingens julklappar så jag ville inte att han skulle hämta den eftersom det för det mesta står på paketet vart den kommer i från. Tror i och för sig att han anar vad han ska få. Men paketet vägde i allafall fem kilo och därför ville jag inte hämta ut den själv och släpa hem. Men när vi var ute med bilen i helgen så hämtade jag och min mamma ut den så den fick åka bil hem. Så nu finns paketet hemma hos min mamma och väntar på julafton :)

Igår beställde jag saker från Tradera för första gången. Jag la inga bud utan köpte dem direkt som man kan göra med vissa saker. En av grejerna kostade 10 kronor och den andra 20 kronor, så var ju inte direkt dyrt. Lägger upp bilder på dem när jag fått hem dem så jag slipper förklara vad det är :) De var från samma säljare så man sparar lite på frakten eftersom de kan levereras i samma paket :)
Kanske ska man börja sälja grejer där? Har ju massa skit som man skulle kunna sälja.. Eller man kanske inte ska kalla det för skit om man ska sälja det :P Men får se.. Inte riktigt min grej.

Nu blir det Våra bästa år som jag ska avnjuta med några satsumas.

Hej

Kommentarer
Postat av: Madde

wiho nytt inlägg, nu ser jag inte glassen lalala :) Vad köpte du i julklapp till din pojke då :) ?

2008-11-11 @ 15:09:55
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Aa det ska bli asskönt, vi hade endå tänkt köpa en typ i december men nu när vi fick värsta erbjudandet tackars man ju inte nej direkt :)



Åh haha vad mysigt :D

2008-11-11 @ 17:16:21
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0