Tänkte tillägna den här till..

Er mina sötnosar. Kakan, Ica, Anna och Emma. Vill väl mest be om förlåtelse för att jag blivit så otroligt osocial av mig. Men grejen är ju den att jag inte mår så bra just nu. Jag är trött, trött och trött och bara sover.
Hoppas ni har överseende med mig och förstår. Jag ber så mycket om ursäka för att jag inte orkar ses och umgås. Är bara så slut. Men jag vet att ni finns där för mig och ville bara förklara mig lite så ni vet och inte tror att jag bara dissar er. Egentligen vet jag att jag inte behöver skriva det här inlägget, vet att ni förstår ändå. Men det kändes bra. Men snart så är jag mig själv igen och är piggare och orkar umgås. Men ni ska veta att ni betyder allt för mig och att jag älskar er så otroligt mycket.
Någon dag ska vi ses snart igen :) Men tyvärr så orkar jag inte lika ofta som förut. Tycker det är skit tråkigt, men det är alldeles för jobbigt. Men jag finns här :)
Försöker hålla kontakten uppe med msn och sms ibland iaf :)

Love you guys ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad härligt att det gick bra :) Hoppas du får en mysig kväll gumman, själv ska jag ut på kvällspromenad nu :) Kraam

2008-11-22 @ 19:16:03
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha ja men eller hur ;)

2008-11-24 @ 11:47:18
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0