Spark och dunk

Precis fått i mig dagens lunch. Spaghetti med massa ost och vitlök. Och ketchup förstås :) Inte det nyttigaste, men väldigt lättlagat och enkelt.



Bild på min mat. Kanske inte ser så gott ut på bilden. Men osten och vitlöken gjorde sitt jobb bra :)



Och det bästa med lunchen var förstås avv få dricka detta stora glas med underbart kall mjölk :D

Lite bilder gör väl alltid en blogg roligare :) Men oftast är jag för lat. Kan ni förstå att jag tycker att det är jobbigt att ta ett foto och sen hämta sladden för att föra över bilden från kameran till datorn? Men nu är det ju så att jag köpte en ny mobil för inte så länge sen och på den har jag en superbra kamera. Och då kan man ju föra över bilden till datorn med Bluetooth. Och då blir det ju en grej mindre att göra :P Så kanske blir bilder här då och då :) Gäller ju bara att fota också ;)

Sen imorse har jag lyckats hänga upp tvätten och skrivit ut två grejer till Erica som hon var och hämtade. Snäll jag är :P
Nu ska sitta vid tvn ett tag och kolla på Sjukhuset innan jag hoppar in i duschen och gör mig redo för att gå hem till mamma. Ska även kolla om jag hittar nån god recept på potatisgratäng som jag kan göra imorrn :) Vill testa en annan variant mot vad jag brukar göra.

Fortsatt trevlig dag på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad söt du är gumman :D !

Kul att veta att du läser, hehe. Jag följer din också, så bäst för dig att du inte glömmer bort att uppdatera ;) hihi.

Saknar nästan att prata med dig på msn lite också hehe. Kram :) !

2008-11-01 @ 14:51:44
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Laura

Hehe aaw.. Satt faktiskt och väntade på att du skulle logga in på msn idag.. Men kom på att det gör du nog inte förrän du kommer hem till märsta igen :(

2008-11-01 @ 16:19:56
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0