Snarkande katt

Sitter i soffan och snackar med lite fok på msn och surfar runt på nätet utan att egentligen inte hitta något vettigt, och bredvid mig har jag min lilla katt som snarkar på för fullt. Kisse är sjuk och har feber, hoppas hon blir frisk snart.
Vart en seg morgon idag, käkade frukost för en halvtimme sen. Nu väntar jag på att den sämsta serien nånsin ska börja, nämligen Våra bästa år :D

Igår kväll mådde jag inget vidare, hade jätteont i magen.. Dock inget som hade med bebisen att göra. Så jag försökte ligga i sängen men det gick inte. Så älsklingen min var underbar och fixade ett bad till mig där jag låg ett bra tag :) Efter det var det dags för några mackor och sen gick vi och la oss :)

Idag är älsklingen ledig, tycker det är så skönt att ha nån annan hemma också :) Fast man inte gör så mycket så går tiden ändå mycket fortare.
Jag har tid på MVC idag 17.00 och håller verkligen tummarna för att jag ska slippa åka in till förlossningen. Jobbigt när man måste åka kommunalt, kommer ju inte fram förrän vid 19 då ju. Men har ju sluppit åka in de senaste gångerna iaf :) Är nog två veckor sen jag sist behövde åka in.

Det var allt för nu.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0