Shit, värsta grejen!

Har vart och handlat och nyss käkat min lunch. Det fick bli lasagne idag. Lite avundsjuk på Madde.. Hon tillagar sin lunch vaaarje dag hon är hemma. Och då menar jag inte koka nudlar eller göra ett par mackor. Hon gör verkligen allt från början, och helt seriösa grejer. Till bara sig själv. Skulle jag aldrig kunna göra :P Skulle göra det om det fanns nån annan hemma som också behövde lunch, typ ett barn.. Men inte bara till mig själv. Duktiga flicka hon är :P

Vet ni vad jag hittade på Ica? :D Iofs vet jag att det funnits hur länge som helst. Men eftersom en viss person pratade om det för ett tag sen så sitter suget kvar fast jag redan ätit det. Iaf.. Till saken. Den skrattande kossan ost i 24-pack! Wow, de räcker nog längre än två dagar som den runda förpackningen :P Iofs är bitarna mindre, men ändå :P

Nu ska jag se lite på Vänner på tv och läsa klart det jag skulle innan jag duschar och börjar fixa mat.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh herregud! Finns skrattande kon i 24 pack :O Jag måste köpa hallå :D !!På ica här i valsta då eller?

Vad söt du är gumman hehe, det är ju kul att laga mat så varför inte :)



Jaså, har du? Den var fin hihi :) Hoppas bara jag får plats i den även fast magen blir större.



Kraaam :)

2008-11-13 @ 09:07:22
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Hehe jo jag tyckte dom såg riktigt mysigt juliga ut :)

2008-11-13 @ 12:32:34
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0