Riktigt händelselös dag..

Som rubriken säger har dagen varit riktigt händelselös.. Men ändå har den gått sjukt fort. Klockan är redan snart 23 och jag har inte rört mig långt från soffan.. Det längsta var väl när jag lagade mat. Kvällen blev som jag beskrev med alla program, efter det fixade jag iordning i köket efter matlagningen..
Nu väntar jag på att klockan blir kvart över så det blir 2½ män, och så kommer älsklingen hem om en timme. Så länge kan jag väl hålla mig vaken?
Är dock väldigt uttråkad nu.. Men nåt hittar han nog på.

Hörs imorrn. Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Madde

haha nej gumman, det är inte ditt fel. Det är nog mest mitt eget haha eftersom jag fått för mig att man inte får kebab när man är gravid och jag har ju vart sugen på det enda sen juli liksom men inte ätit hihi :)

2008-11-12 @ 10:06:09
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0