När man ser kinderna på bebisen så förstår man ju att det är mitt barn :P

Hmm.. Rubriken? Jo, igår var vi ju på tillväxtkontroll, alltså ultraljud. Då fick vi se bebisens ansikte :) Den har brutalt tjocka kinder :P Förstår ju då att det är min bebis :P Vi fick även med oss två ansiktsbilder hem :) Gosegos. Men allt var bra iallafall, bebisen vägde 1888 gram och var bara +4% stor, och det är ju ingenting. Och de fyra procenten ligger nog på kinderna :D Man kanske tycker att det låter lite med 1888 gram, men tänk på att den typ komemr öka med 200 gram i vikt per vecka..
Sen käkade vi lite lunch på ett café och åkte hem för att ta en tupplur. Kakan försökte få med mig på filmkväll för att kunna fjäska för bebisen, men jag tackade nej. Det konstiga är att jag har fått roder om att ta det lungt och vara hemma.. Ändå ger de mig massa läkartider och så :P Har ju olika tider inbokade minst tre gånger i veckan, bebisen kanske förstår att de tiderna är för dens skull och blir därför inte arg :P

Resten av kvällen igår spenderades med hemkört pizza, film och tv. Det var ju Singing Bee :D Bästa programmet! Veckans höjdpunkt :P

Idag blir det lite tvätt, slapp och sen ska jag till mamma. Älsklingen kommer dit efter jobbet så vi kan käka lite smörgåstårta som min mamma skulle göra. Mums.
Ska nu fortsätta med mitt komediserie tittande på trean och försöka få kisse att gosa med mig.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0