Nån köttbit rullad i peppar

Bilen var ball :P Dock så vart det lite jobbigt med en grej :P Den platsen som är min favoritplas hade ett konstigt bälte.. Den räckte inte runt mig.. Typ halva jag :P Men den var onormal, knappt så att älsklingen kunde ha den :P Så det skulle kolla på den och se om man kunde få  ett normalt bälte där.
Vi åkte till kyrkogården i Sigtuna för att besöka en grav. Men den var BORTA. Aha.. Stod man där med ljuset i handen och såg att graven var borta..

Efter det åkte vi runt lite med bilen och kollade, fast det var ju så mörkt så var ju knappt att man dåg nånting.
Sen bad jag dem att släppa av oss i centrum så jag och älsklingen kunde äta fin middag. När det var morsdag för hur länge sen som helst så bjöd älsklingen mig på både middag och bio (var ju i början av min graviditet). Så nu när det snart är farsdag så ville inte jag vara sämre så jag bjöd honom på middag så här i slutet av graviditeten :) Han år Black and White och jag tog nån köttbit som var rullad i svartpeppar och serverades med grönpepparsås (den jäveln gick på 239 kr).Tänk er.. Jag äter riktigt köttbitar.. Det blir nog många förvånade av.. Men jag försöker i alla fall... Men kött kommer nog aldrig bli min favoritmat.. Så blir det när man vart vegetarian så länge.

Aja, nu ska jag dricka lite vatten och se om det blir nåt kul på tv för oss ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0