Mitt morgoninlägg

Kanske dumt att kalla för morgoninlägg eftersom klockan snart är tolv. Men jag hade svårt att komma upp ur sängen i morse och tyckte det var onödigt eftersom jag ändå inte hade någonting speciellt för mig idag. Så halv elva kom jag upp och åt frukost. Sen har jag läst ett kapitel i boken och rensat buskar och hackat ner träd :P
Nu har jag alltså ett kapitel kvar att läsa till provet, det tar jag efter att ha kollat på Våra bästa år. Sedan ska jag upp och handla så att det finns lite mer att välja på än köttbullar och snabbmakaroner :P Sen blir det lite mer rensning av buskar och så börjar dagen redan närma sig mot middagsdags och att älsklingen kommer hem från jobbet :) Idag ska jag testa en sås till pasta som jag fick recept av Madde. Och Madde, jag ska inte byta ut kasslern.

Sen blir nog kvällen lika spännande som den varit de senaste dagarna för oss :P

Fick precis hem Weledas katalog. De har fina och lyxiga grejer, men bara sånt som är för fint för min smak :P Men får väl antagligen katalogen eftersom jag engång var inne på deras sida och där kunde man få en kupong som man kunde använda på en hälsoaffär och hämta ut ett litet startpaket till bebisen. Den var väl ingen jättespeciell grej.. Men gratis är alltid kul. Men man fick i allafall tre små prover av krämer och oljor. Är väl bra att ha hemma ifall det vanliga skulle ta slut.
Sen har man ju fått ett startpaket från Pampers som innehöll typ blöjor, en napp, en filt.. Och nåt mer jag inte kommer ihåg :P Sen skulle man tydligen fåt Liberos startpaket på BB. Vi har i allafall köpt allt så vi klarar oss, men som sagt är gratis kul :)
Vi fick hem kuponger på blöjor som skulle användas innan sista oktober, och när vi använde de kupongerna tjänade vi typ över 100 kronor, det tycker jag var bra :P

Nog om snack just nu. Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hur blev pastasåsen då gumms, lyckades du :) ?

2008-11-13 @ 11:37:45
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0