Message in a bottle

Igår kvällen blev väldigt lik fredagskvällen. Vi satt och glodde på tv. Stjärnor på is (första gången jag såg det) och sen Sing a long. Jag älskar ju sånna musikprogram där man kan sitta och sjunga med :D
Idag bär det av till älsklingens föräldrar för att fira farsdag. Och hans pappa kommer få bästa presenten nånsin :D Imorse när vi låg nyvakna i sängen så gjorde nog bebisen i magen någon slags trevlig-farsdag dans för sin pappa i magen :P Magen hoppade och gungade som bara den och ja kände nästan hur grejer där inne bytte plats.

Har faktiskt hunnit med en hel del idag tycker jag. Eftersom jag går upp en gång i timmen på nätterna så satte jag på tvättmaskinen när jag var på toa vid 8 imorse, och så var den klar precis lagom till 10 då jag skulle upp. Så upp med tvätten och starta en ny maskin så den blir klar innan vi åker iväg. Så vips hade man tvättat två maskiner med tvätt :D

Nu blev katten rädd.. Hon såg att det låg en toffla på soffan, och den rör sig! Vad hon inte riktigt förstod var att jag har min fot i den :P Mattes smarta kisse.

Men ha en bra dag alla ni läsare!

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe du kan alltid fråga nått om du kommer på :)

2008-11-09 @ 12:45:55
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0