Ingen ork att förklara

Skriver snabbt här så ni kanske förstår vad det är med mig. Fick igår ett telefonsamtal om att min pappa ligger inne på sjukhuset eftersom han fått lunginflammation, och det är väl inte riktigt bra med tanke på hans sjukdom. I typ 99,9 % av fallen så dör man av lunginflammation med hans sjukdom. Så chanserna är väl inte så brutalt stora. Men det är min pappa, och jag tror faktiskt att han kommer att klara det. Men klart jag är påverkad, och man kan väl säga att det hände i ett lite jobbigt läge. Men han är på sjukhus nu, och vi får se vad de närmsta dagarna ger.

Men som det står på msn. Jag vill absolut inte prata om saken. Jag orkar verkligen inte. Hur mycket jag än tror att han kommer att klara sig så orkar jag inte prata om det. Jag har älsklingen för det.
Så vad ni är gör, prata inte om saken med mig. Men nu vet ni iallafall hur det står till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0