Idag har jag vart duktig

Förra natten var hemsk. Hade sjukt ont i benen och överallt annars också.. Fattar inte vad det var med mina ben, men de värkte som ************. Sen så låg jag där heeeeeeelt genomsvettig.. Kudden och täcket var helt dygnsurt. Hemska hemska otroligt hemska natt.
Sen så skulle jag med pappa till banken idag. Man han ville att jag skuller ringa till stället han bor på innan för att vara säker på att han var hemma. Ringde på morgonen och fick direktnumret till hans avdelning.. Ringde i en timme utan att få nåfor svar! Sjukt att de inte svarar i telefon på ett sånt ställe.. Men jag åkte dit ändå och tur för dem så var han hemma. Så, nu är jag helt slut.. Gått fram och tillbaka från honom till banken och fikat på Brödboden. Kanske inte det bästa att gå så långa sträckor som höggravid när man annars också har ont.. Så nu är jag slut. Tänkte ta ett varmt bad, men kände för att sitta här istället :P Kanske badar sen.
Men känner att jag är så slut att jag verkligen inte ens orkar laga middag idag. Ska se med älsklingen om han istället vill hämta mat från Vedugnsgrillen på väg hem. Men ryggen, fötterna, bäckenet och höfterna är heelt slut.

På väg hem från pappa så kom min buss för sent så jag missade min andra buss. Så passade på att gå till Pressbyrån och köpa julmust, två lussebullar och Jul Amelia :) Så nu har jag den också :D Fick med små änglar som man kan hänga nånstans, tror jag ska ge dem till min mamma. Hon älskar ju änglar.
En av lussebullarna ligger på köksbordet, orkar inte äta två. Så älsklingen får offra sig :P Köpte ju två eftersom det var två för tjugo.

Igår kväll var det trevligt med alla flickor, och de pojkar som var med :) Massa skitsnack och pladder som vanligt. Kakan och Anna vart så snygga i sina nya frisyrer ;)

Idag slutar älsklingen 16.30, och sen är han ledig fredag, lördag och söndag :D Yeey.

Nu ska jag käka lite satsumas och se på tv :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa jag längtar som tusan :)

Hehe vad mysigt att du också köpte amelia jul nu, den är så himla bra faktiskt. Ha en härlig kväll gumms :)

2008-11-06 @ 18:03:10
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0