Helgen snart över

Ganska nyligen hemkommen från älsklingens föräldrar direkt efter att ha kommit hem åt vi middag så nu sitter jag här mätt och belåten :) Tänker inte berätta vad vi åt till middag eftersom jag skäms. Till slut skulle ju folk börja undra. Hos älsklingens föräldrar blev det fika och massa snack :) Lika mysigt som vanligt och bebisen bråkade precis som den ska :D

Sitter och småkollar på Finland-Sverige matchen nu samtidigt. Hoppas, hoppas och hoppas att Finland vinner :)

Jag har faktiskt lite ont i huvudet så känner inte riktigt för att skriva mer.. Känns som att det är segare att skriva blogg på helgerna.. Då kanske min hjärna vill få semester och slippa använda bokstäver..?

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack gumman för att du messade igår :) Höll på att dö av ensam mamma söker abstinens haha. Nu har jag lagt upp bild på kransen som blev lite sisådär haha. Kraam

2008-11-10 @ 09:04:09
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0