God söndag på er

Känner mig tom i huvudet så blir inget långt eller vettigt inlägg. Gick upp för inte så länge sen, så har duschat och käkat frukost :) Nätterna är inte sköna längre. Förut älskade jag att sova, nu är det bara jobbigt.. Ligga i sängen och inte hitta nån bra ställning att ligga i, gå på toaletten minst engång i timmen.. Det enda som är bra med nätter är att man alltid kommer en dag framåt, och det betyder en dag mindre att vara gravid :P

Idag ska jag vara med syrran min. Vi ska åka till Eurostop och handla lite. Orkade inte köpa allt då jag var där med älsklingen i måndags, då köpte jag bara klart alla bebisgrejer. Så andra saker fick vänta. Syrran skulle komma runt 11, så ska se när hon messar att hon åker från centralen så får vi se om jag hinner åka ner till stationen så vi kan åka direkt.

Aja, nu ska jag skriva en inköpslista och klä på mig :)

Hej

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha en bra dag gumman! Kan du inte be din syrra ta en magbild från sidan :) ? Hehe kraam

2008-11-02 @ 11:21:41
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0