Emma förstår värdet!!

Vad är det Emma förstår värdet av så mycket bättre än ni andra? Jo, ostchips från Ica Maxi :D Eftersom jag var på Eurostop idag var jag ju bara tvungen att köpa.
Både jag och syrran var sega så vi handlade bara på Maxi, inget speciellt spännande.. Förutom ostchipsen då :P Så satt vi på McDonalds ett tag, käkade en varsin Lilla menyn, drack en kaffe och åt McFlurry med Daim. Så kom vi hem till mig och kollade på "Vem vet mest" på tvåan. Skulle vi vara med i det programmet skulle det bli så sjukt mycket bättre :D
Nu åkte syrran precis hem och jag håller på med middagen lite smått. Blir potatisgratäng. Eftersom jag inte hittade någon rostbiff på Maxi så ska jag steka kryddkorvar till älsklingen.
Älsklingen kommer hem en halvtimme senare än vad han egentligen skulle ha gjort eftersom han tydligen var och köpte min julklapp. Han har aldrig köpt presenter så här mycket i förväg.. Och han sa att den va stooooor :D Behöver själv lite hjälp att hämta ut hans julklapp från posten (Ica) eftersom den väger fem kilo.. Inget för mig att bära :P

Annars blir det en lugn kväll. Jag är trött och har ont eftersom jag både vart ute och lagat mat. Smärtsamt. Fy på mig att jag inte lyssnar på vad doktorn säger till mig om att ta det lugnt.

Nu tog det stopp i huvet. Ska surfa runt lite smått innan jag fortsätter med maten.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0