Apanglass

Suttit i soffan och gosat med kisse hela dagen lång. Läst lite till provet, kollat på tv och surfat runt. Satt här ett bra tag och var hungrig. Hade bara käkat frukost men orkade inte göra någonting åt saken. Men efter lite tjat från folk om att jag kanske borde käka så blev det av tillslut :P Fick försöka vara effektiv och hitta på nåt kul av grejerna här hemma. Resultatet:


En sörja :D Haha, nemen kokade lite nudlar. Stekte bacon och slängde ner de kokade nudlarna. Slängde i en tomat (skuren i bitar förstås), spenat, teriyaki, Chilisås, pressad vitlök och så salt :P

Kanske låter som en konstig blandning? Men inte för att skryta så var det faktiskt väldigt gott :D Till det drack jag julmust.
Apanglass? Vad är det då? Jo.. Min efterrätt.. En glasspinne, från glassbilen. På pappret är det en apa.. Nu när jag kollar närmare ser jag att det är Nicke Nyfiken. Vi köpte en låda med massa olika glass, och där fanns denna apa alltså. Har även fyllt på julmustglaset :)

Blev alltså ingen visit hos mamma. Valde att stanna hemma och lösa matproblemet själv.. Och se så bra det gick :) Resten av kvällen kommer spenderas på samma sätt som hela dagen :P Nämligen framför tvn och datorn. Har två kapitel kvar att läsa till provet.. Men det blir antagligen inte av förrän imorrn :P Kan ju inte vara för duktig på en och samma dag.

Bli inte förvånade om det dyker upp ett ännu onödigare inlägg senare ;)

Dubbelavsnitt av 2½ män nu, sen Sjukhuset, S.O.S Familj, Desperate housewives, Christine och sen är klockan halv elva så hittar på nåt då. Ska försöka sitta uppe tills älsklingen kommer hem.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: kakan

din mat bild gjorde inte min mage gladare!! är fett hungrig väntar på pizza!! va duktig du var som pluggade idag=) avundsjuk på julmusten!=P kram

2008-11-11 @ 20:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0