Ananas i burk

Mmmm.. Så gott.. Vart så sugen på ananas så messade älsklingen och frågade om han kunde köpa det till mig på jobbet. Och det gjorde han! Precis käkat en burk. Han köpte tre burkar så har två kvar till en annan kväll :D



Det vart ingen hämtmat idag. Ville vara snäll och laga mat ändå. Blev tagliatelle, köttbullar och grönpepparsås :) Och så massa ketchup på för min del i alla fall :D

Ska fortsätta kolla på min finska serie som alltid kommer 18.45 på torsdagar. Och så blir det nog tidigt i säng ikväll eftersom jag sov så sjukt dåligt förra natten. Ska ju faktiskt upp rätt tidigt imorrn, är sista delen i föräldrautbildningen. Sen är vi färdigt utbildade föräldrar :P Eller nåt.

Hmm.. Kanske glass och ananas senare ikväll..? Vi får se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0