8 november och shalalaa

God morgon. Fasy klockan är 13 så är det god morgon för mig. Vaknade först för en timme sedan och då satt jag och älsklingen och käka frukost. Och så hamnade jag här. Kan ju inte svika mina trogna läsare och inte uppdatera här :P Speciellt eftersom de flesta av mina trogna läsare själva är riktigt duktiga på att uppdatera sina bloggar :)

Igår kväll var det trevligt. Först kollade vi på Sing a long, sen den sista halvtimmen av Idol och så Singing Bee :D Mitt favorit program!  Tror dock inte att kisse blir så glad när det programmet kommer eftersom jag oftast tar i så gott jag kan och sjunger med i alla låtar jag kan :D Hon brukar lägga sig med älsklingen i soffan och kolla konstigt på mig.
Så såg vi resultatet av Idol.. Och varför kan inte Johan bara ta och åka ut? Han är inte bra. Aja, följer ju inte programmet så intensivt.

Usch, kollar på reprisen av Sjukhuset som kom i måndags tror jag. Då är det en bebis som förlösts med kejsarsnitt i 32:a veckan och bebisen väger bara 500 gram. Och en bebis i den veckan ska ju väga runt 1400 gram. Förutom min som vägde 1888 gram :P
Bebisen i magen har nu världens fest inne i magen.. Som vanligt kan man väl säga. Inte mycket plats för sparkar längre, mest läskiga rörelser då man ser att hela magen rör sig. Jag borde kunna vara med i en skräckfilm som handlar om att nån fått något konstigt monster, eller en ond själ i magen och så får man se hur det rör sig. Inte för att jag ser mitt barn så.. Men film kan man ju alltid göra ;D

Haha.. Hörde en rolig grej igår. Kommer inte riktigt ihåg vad det handlade om eller vad de pratade om :P Men det var något skämtprogram där man skämtade om att man inte var riktigt säkra på om det engelska ordet Suffering var samma sak som Saffransring :D Låg humör? Jo tack.

Idag händer absolut ingenting :D Vi ska bara vara hemma och inte göra någonting. Såå skönt. Eller det enda är väl att vi ska tvätta några maskiner med tvätt, så otroligt spännande :)

Vi får se om jag är extra duktig på att uppdatera bloggen med massa spännande tankar när jag inte har annat för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0