Pumpa pumpa

Nu är pappas lägenhet tom. Imorrn ska den bara städas och sen är det klart.
Dagen idag har bestått av att ta emot alla pappas möbler och efter det åkte jag med Ullis ner till centrum för att käka kinamat :) Lunchbuffé såklart :) Så såg jag en kvinna med öb-påse och tyckte att det stod att de hade 70% rabatt, och det låter ju coolt med så mycket rabatt på så billigt. Men när vi gick in där såg vi att det hade stått 10% :P Men vi handlade lite onödigt skit innan vi gick in på Systemet där jag köpte en whiskyflaska som tack till min mammas kille för att han hjälpt till med lägenhetstömningen :)
Sen skulle jag vidare till mamma där jag fixat några viktiga telefonsamtal angående min pappas räkningar som jag inte kan betala innan dödsboet är klart. Det gick snabbt och smidigt :) Jag och lilleman är fortfarande hos mamma och kommer nog spendera kvällen här eftersom älsklingen jobbar. Mamma är ju bara glad så hon får gosa med sitt barnbarn :P

Imorrn är det då nyårsafton som jag ska spendera med älsklingen och lilleman. Blir i och för sig först städning hos pappa och sen ska jag handla så vi kan få fin middag imorrn :)
I helgen ska vi bjuda älsklingens föräldrar på middag, och så får de hjälpa oss med att få upp den nya tvn på väggen. En 42 tums plasma.

Nu ska jag pumpa klart här och sen umgås med mor min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0