Passar på att uppdatera

Någon som orkat läsa igenom mitt förra inlägg som var längre än en roman? Förutom Madde :P

Julen var trevlig :) Vi var hos min mamma och fick massa paket. Eller i allafall jag och Kasper. De stod våra namn på de flesta paket så vi hade en del att öppna. Eller det fick bli jag och älsklingen som öppnade hans paket eftersom han bara sov :P Kan ju bero på att han bara är tre veckor :P Älsklingen fick också massa fina paket.
Dagen började ju med Kalle, sen var det julmat, paketöppning och så umgicks vi bara resten av kvällen och spelade kort. Igår var vi hemma och hade en softdag. Fixade lite med julklapparna och såg på film. Filmen om Nalle Puh som Kasper fick i julklapp av mormor :P Han tyckte den var skitbra :P

Idag då. Jo, vi ska åka till Kista och shoppa i mellandagsrea hysterin. Jag fick ju presentkort på Kappahl i julklapp av Knappen och ska kolla om jag hittar något kul. Kasper ska handla något för de pengarna han fick av gammelmormor och så ska vi kolla på en blu-ray spelare. Har nämligen tröttnat så sjukt mycket på våran dvd-spelare. Men vi ska få skjuts av min mamma och hennes kille eftersom de ska gå på bio i Kista. Vi ska även passa på att gå förbi älsklingens jobb så att han kan visa upp sin söte son på jobbet. Och så är det ju hans tredje lediga dag så han börjar nog sakna jobbet lite så är väl lika bra att gå förbi där :P Ska nog passa på att käka något gott bland alla underbara restauranger :)

Men ni får ha det så mysigt nu i mellandagarna och njuta av livet :)

Ha det bra.



Min alldeles underbara pepparkaksgubbe/björnunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0