Fixande

Det var mysigt igår :) Jag fick ett halsband av Ica där det står Power, det var jättefint :) Och helt utan anledning fick jag en blinkande gummianka av Anna :D Eller anledningen är väl att jag samlar på gummiankor, men hon skulle ju inte köpa julklapp till mig. Men glad vart jag :)
Kasper fick också presenter. En mjukishund som håller i en filt, en Muminskallra, en stor nalle och världens coolaste vinterkängor!
De är ju bara sjukt coola!

Idag började dagen alldeles för tidigt :P Vi var på bvc för kontroll och allt var bra. Lillemannen har gått upp 200 gram på en vecka :) En ordentlig grabb.
Sen skulle jag åka iväg och tömma min pappas lägenhet. Tömde alla skåp och så, slängde skräp och skänkte bort hans kläder, mikro och kaffebryggare. Tog hem lite småsaker idag, tvn och alla tavlor (fast tavlorna får vara hos min mamma). Imorgon ska vi då hämta alla möbler. Tvn som vi tog är så stor att den måste fästas på väggen. Tyckte älskling skulle bjuda hit sina föräldrar på middag i helgen så de kan hjälpa oss att få upp den.
Resten av dagen ska jag småfixa lite här hemma, fixa middag och kanske se på nån film. Har ju älsklingen ledig idag :)

Så har vi nu valt att fira nyår bara vi tre, ska bli mysigt :) Tycker det är bättre att flickorna är hos Kakan så de får festa ordentligt. Jag ska försöka fixa nån fin middag här hemma :)

Tycker jag har blivit rätt duktig på bloggandet igen :) Jag försöker för mina trogna läsares skull :P

Det var väl allt för nu. Hej på er så länge.





Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja du har uppdaterat dig riktigt bra :) så hoppas du fortsätter med det. Kram

2008-12-29 @ 18:24:57
Postat av: kakan

ja det var jätte mysigt hos dig=) och enligen få se lilleman som du kallar han i dina inlägg=):P

2009-01-04 @ 10:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0