Vilken kick!

Som jag skrev tidigare idag så skulle jag och Madde iväg och träna, och herrejösses vilken underbar start på dagen! Vi gymmade och tog i som f*n idag, riktigt skönt! Det var nästan inga människor alls där nu så tidigt på en söndag, hur skönt som helst. Och vi tog i som vildar (nästan i allafall). Kom hem för en halvtimme sen ungefär, har duschat och käkat lite lunch, nu känner man sig så himla pigg och vet att man fortfarande har hela dagen framför sig. Vilken kick alltså! Fast det enda som händer mer idag är att min mamma skulle titta förbi och leka lite med Kasper.

Nu kommer det bli lite jobbigt med träningen, vi hade ju tänkt gå två gånger i veckan. Men imorgon börjar ju skolan för både mig och Madde och hon ska ju plugga kväll måndag-torsdag så då kan vi inte gymma, känns lite tråkigt när vi kommit igång så bra nu.
Men så fort hennes kära blivande man får börja vara pappaledig så ska vi börja gymma ordentligt igen, fram tills dess har vi bestämt oss för att köra på söndagmorgon. Bättre än inget i allafall.

Ja som sagt så börjar ju skolan imorgon. Ser sjukt mycket framemot det faktiskt, samtidigt så är det ju lite läskigt att "komma ut i världen" efter att ha varit mammaledig i över ett år.
Bara för att vara snygg och fräsch när skolan börjar så tänkte jag har lite minispa för mig själv ikväll. Tänkte köra lite yoga först, sen noppa ögonbrynen, göra ansiktsmask, ta ett varmt bad och raka sig, ta fotbad (kanske blir onödigt eftersom jag ändå ska bada), fila fötterna och smörja in dom och sen avsluta allt med att fixa naglarna. Lite lyx innan skolan börjar.

Tror att jag kommer ha lite svårt att somna ikväll, kommer nog vara lite pirrig :P
Imorgon så ska jag först möta min lärare för sjukvårdskursen klockan 12 i Upplands Väsby och sen får jag åka vidare för att befinna mig i skolan till 14 och gå till 16.

Nu vet ni vad jag kommer sysselsätta mig med ett tag framöver :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0