I väntan på lilleman

Åh vad skönt det var att gymma igår! Dock så vart det lite ändrade planer eftersom Ica den stackarn knappt kunde ta sig hem från jobbet på grund av tågkaoset. Men jag var och gymma själv och det gick hur bra som helst! Nu sitter jag och väntar på att lilleman ska vakna så jag kan fixa iordning honom, vi ska nämligen iväg med M&M till Barnens djungel. Får se om våra pojkar uppskattar det. Och sen ikväll är det skola som gäller, Matte b 18-21. Svar på alla kommentarer kommer senare!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

jag kan inte kommentera de översta.. :(

men men. ja det ska bli skitkul, nu har jag skrivit på papperna, och kursen börjar den 10e feb o håler på i 20 veckor. ska bli skojj! :D pöss

2010-01-28 @ 22:05:34
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0