Jogolino

Hejhej.
Ska först be om ursäkt för att uppdateringen inte varit den bästa, men saken är den att jag mår riktigt riktigt dåligt. Mitt huvud håller på att ta ihjäl mig på grund av det som jag skrev i fredags med hål på trumhinnan och det.

Nu till något roligare. Förra veckan fick jag mail om att jag skulle få vara med i en Buzzador-kampanj för Nestlés Jogolino. Det innebär att jag får hem produkter som jag ska testa och sedan berätta om dom för mina vänner och bekanta. Just nu handlar det ju om "bebisyoghurt" så då känns det även passande att skriva om det på bloggen eftersom jag vet att det finns mammor som läser min blogg.
Jag fick iallafall hem 32 stycken 100 grams bägare.

Jogolino är alltså en perfekt osockrad yoghurtmellis, dom kom ut till affärer i september med smakerna banan och jordgubb/banan. Det är såklart inget tillsatt socker, den innehåller massa frukt och kalcium. Och eftersom Jogolino är skonsamt värmebehandlad så behöver det inte förvaras i kylskåpet (perfekt att ha i skötväskan).


Nu blir det massa goda yoghurtmellisar till Kasper och hans kompisar :D


Kommentarer
Postat av: Mad

Ja hemskt hjälpsam:P



Så du är också en Buzzador;)

2009-11-03 @ 21:20:06
URL: http://mamamad.se
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Kul med lite nya ansikten som lämnar lite kommentarer=) Fin blogg du har! Och en sån söt liten kille =)

2009-11-03 @ 21:24:53
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0