Vem är det som försöker jävlas med mig..?

Idag när vi skulle ut på promenad så upptäckte jag att det knappt fanns någon luft i hjulen på det chassit som vi igår fick låna från Barnens hus. Lite trögare att köra är det ju men det stoppar inte mig från att ta mina promenader :P Och eftersom det inte är mitt chassi så skiter jag fullständigt i om jag sliter på någonting, de får väl skylla sig själva för att de lånar ut ett chassi till mig som har så lite luft i hjulen.

Idag har det varit riktigt varmt! Tycker synd om stackars katt som har päls och ligger och svettas i värmen. Vi har varit ute i tre timmar jag och Kasper, fast vi delade upp det i två gånger. Har även hunnit med fyra maskiner tvätt och plockat undan lite här hemma. Det kallar jag effektivitet!

Just nu ligger Kasper och tränar för fullt på golvet genom att ligga på mage. Musiken är igång och just nu spelas Black Ingvars - Tusen bitar. Låter kanske lite dumt, men har massa roliga minnen med Black Ingvars för ungefär tre år sedan.

Idag så jobbar Fredrik kväll så jag får fixa middag till mig själv och tänkte fixa en liten blandning. Tänkte koka ris, steka köttfärs och blanda i tacokrydda och sedan blanda ihop det i en ungsform och röra ner majs, kidneybönor, körsbärstomater, tacosås, lök, krossade nachochips och ost förstås och sedan ha allting i ugnen ett litet tag. Vad tror ni om det?

Ikväll ska vi hem till Ica där hela gänget ska träffas :) Rikitgt nice. Var ju över en vecka sedan vi sist sågs :P
Så fort jag hör vinnarlåten från Eurovision, alltså Fairytale med Alexander Rybak så tänker jag på mina tjejer och speciellt på Anna :P Haha. Och anledningen till att jag mest tänker på Anna är nog för att hon var här hela söndagen och vi såg reprisen av Eurovision eftersom den bara var på i bakgrunden i lördags. Antar att det beror på att vi hade en sån rolig kväll just den kvällen. Så den låten tycker jag om att höra på radio, för då blir jag glad. Lite jobbigt kan det också vara eftersom man då kan börja sakna sina flickor så mycket :D

Ha det underbart så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0