Vad gör man?

Klockan är 09.38 och Kasper sover fortfarande. Har kollat till honom några gånger och han snarkar på så djupt som det bara går.

Vad gör man med hopplösa katter? Min kära katt hoppade upp på diskbänken och börjar sparka ner det som står där. Varför gör man så? Jag hämnades i allafall och tog bort hennes matskål. Så nu får hon vara utan mat ett tag och ta sitt straff. Så ni kan ju gissa vem som försöker vara vääääärldens snällaste och finaste katt nu.. Haha, hon lyckas inte flörta med mig så enkelt. Är även fullt beredd på att hon snart ger upp flörtandet och hämnas på mig.. Antagligen genom att typ kissa på badrumsmattan. Och inte ger jag mig då heller, för den går faktiskt att tvätta i våran tvättmaskin! Muhaha, sucker.. Ni förstår väl vilken ond cirkel vi kommer hamna i idag, katten och jag?

Nu hör jag bebisprat :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, men hjälp. Vad gör du och kissen om dagarna egentligen :P ?? Jag har resterande 500 för pumpen nu kontant, så jag får väll lämna dom till dig någon dag :)Hoppas allt känns bättre, läste dina tidigare inlägg om allt jobbigt, säg till om det är nått. Du vet att jag finns här i andra hörnan! Bamsekram från mig och Melker.

2009-05-23 @ 23:40:37
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0