Som ett lyckorus ner i brevlådan

God kväll

Åh vilken vändning mitt humör fick imorse! Eller morgonen var väl i och för sig sådär.. Men när posten dök ner i brevlådan så fick livet en ny vändning. När jag öppnade kuvertet och gick igenom paprerna inuti så vart jag ganska paff och kunde inte ens förklara för Fredrik vad det var så jag var tvungen att ge paprerna till honom så han fick kolla själv :P Jag tänker tyvärr inte avslöja här i bloggen vad det handlar om eftersom det är för många ett väldigt känsligt ämne att prata om, så därför blir det bättre så. Men var ju tvungen att berätta för er att jag äntligen är lite gladare efter en tids depp.

Kasper ligger och sover sen en tid tillbaka, han var riktigt trött ikväll så när han skulle ta ett bad så fick han plötsligt nåt hemskt utbrott och fick världens panik där i sin badbalja. Det var som att han plötsligt skulle fått jätteont, tror i och för sig bara att han var övertrött. Lite jobbigt när jag skulle fixa kvällsgröten eftersom han fick världens panik om han inte fick vara i min famn. Men de som känner mig vet att jag inte är så himla bra på att göra flera saker samtidigt. När han äntligen fått i sig sin kvällsmat så var det förstås sovdags.




Min godbit innan badet



Idag har vi som vanligt varit ute på promenad och sedan fixat lite här hemma och bara supergosat med varann :)

Efter att Kasper hade lagt sig så skulle jag betala räkningarna och såg då att min mobilräkning låg på dubbelt så mycket som den brukar ligga på! Förstår verkligen inte vad som har hänt. Man får väl le och vara snäll och betala den i allafall.

Tyckte även att jag var värd lite lyx så jag gav mig själv en ansiktsmask och lite andra välbehövliga grejer för kroppen. Satsar även på att ta ett ordentlig fotbad med fotsalt strax innan Fredrik kommer hem och efter det fixa fötterna ordentligt och smörja in dem. Men gör detta precis innan läggdags så att man slipper gå nån mera sen.

Är nog förresten dags att bara börja sova i påslakan snart, det är ruskigt varmt på nätterna! Det blir ju inte direkt svalare av att sova brevid nån (klagar absolut inte) och ha en katt som älskar att ligga och sova på mig eller längs mina ben. Svettigt!

Jag längtar verkligen till att den här dagen tar slut! För när Fredrik kommer hem från jobbet om två timmar så vet jag att jag får ha honom hemma i två hela dagar och då ska vi hitta på något kul. Jag vet att vi behöver det, vi skulle må riktigt bra av det. Sen så kommer det dock bli ganska jobbigt när de två dagarna är över eftersom han sen ska jobba kväll fredag-tisdag vilket innebär att han åker vid 12 och kommer hem runt midnatt. Usch. Men som tur är så har jag lite planer på vad jag och Kasper ska hitta på under de dagarna :)

Nu ska jag slösurfa, fortsätta mumsa på vindruvor
och vänta på att kvällen tar slut!


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad har häääääääänt :D? Berätta berätta berätta, vad fick du i brevlådan?



Ahmeh ;D Melker har likadan body och byxor som kasper på bilden :)

2009-05-27 @ 09:06:17
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0