Ser ni vem som är tillbaka igen?

Oj oj oj.. Ett inlägg igen. Den ni. Kasper ligger och dansar till sin mobil i sängen så jag tänkte vara riktigt snäll och starta upp datorn och skriva ett inlägg till er. Kan ju samtidigt passa på att gratulera Kakan och Ullis igen som båda fyller år idag :)

Vi började dagen med en två timmars promenad som vanligt och passade på att handla lite samtidigt. Intresseklubben antecknar förstår jag. Så kom vi hem för lunch och så har vi suttit och lekt lite och busat med massa skratt. Och som sagt så ligger Kasper i sin säng nu och dansar och sjunger till sin mobil som han har där. Han avgudar den verkligen så det är verkligen en av de bästa köpen vi gjorde! Den låter, snurrar och så kan man tända en lampa som byter färg. Underhållning på hög nivå där.

Ikväll blir det kalas hemma hos Kakan som tidigare nämnt. Hela hennes familj kommer vara där så det blir riktigt kul :) Hennes syskon är så sjukt underbara! Det blir en sån underbar stämning med dem. Tänk er själva.. Dem är alla som Kakan, så de blir massa kakor i samma rum :P Haha fyndigt va? :P Inte för att jag tror att Kakan kommer hinna läsa min blogg innan ikväll, men för att vara på den säkra sidan så avslöjar jag fortfarande inte vad hon kommer få i present. Kan ju vara snäll och avslöja att hon har varit tillräckligt snäll för att få presenter. Hon är en sån otroligt underbar människa som alltid sätter andra människor i första hand, så egentligen finns det ingenting som man kan köpa till henne som täcker hela hennes underbara hon. (Vilken konstig mening).

Satte mig på balkongen för att vara snäll mot katten och ge henne lite sällskap. Hon är lite rolig hon, vi har ju kattburen på balkongen så hon brukar gå och lägga sig i den nångång. Annars så är hon ju helt förälskad i de balkongmöblerna som jag köpte förra året.

Idag har jag förresten handlat de första sommarplaggen! Innan Fredrik åkte till jobbet så klickade jag hem ett nytt badlinne, badtrosor och badkjol från Ellos. I kjolen finns det ju en inbyggd trosa så har man kjolen ska man inte ha badtrosor också. Men jag hade svårt för att bestämma mig för vilken underdel jag skulle ta så Fredrik tyckte att jag skulle ta båda :P Och eftersom de var på rea kunde jag lika gärna göra det. Alla delarna kostade mindre än 80 kr styck, och det tycker jag var ett bra pris.

Nu avslutar jag här så ni slipper ett alldeles för långt och babbligt inlägg igen. Och om det är så att min kära mini vill ligga kvar och dansa så ska jag sätta mig ner och försöka avsluta min bok, har bara 80 sidor kvar nu.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0